Založ si blog

. .. mám chuť

…mám chuť sa vypísať.. celá celučičká.. do hĺbky, šírky, výšky, dĺžky môjho žitia, bytia, mojej duše, môjho srdca, mojej mysle, môjho dobrého i toho iného ja…

…mám chuť sa vypísať do naha… neviem, aká by bola reakcia, keď by som napísala moju erotickú poviedku.. obávam sa, že za každým mojim och.. ach.. za každým pohľadom, dotykom, vzrušením by ste hľadali mňa a pritom.. je to len príbeh…

 

… mám chuť zapáliť si doma milión sviečok, zatiaľ som sa dopracovala len k číslu 33, nechať zvliecť moju kožu a pod kožou priznať sa vám, že som tak nedokonalá…

 

…mám chuť vypiť liter kávy, v čiernej vode, aróme, nechať moje sny prechádzať mnou celou, čiernymi písmenkami o tom písať dlho, dlho do noci… kým ma moja Cornélia nezavolá spinkať, aby mi mohla olizovať nohy…

 

…mám chuť začať písať… seriózne sa venovať  dianiu okolo seba, písať prudko inteligentné články, a tváriť sa na intelektuálku…

 

… mám chuť na život…

 

… a pri mojej konštelácii hviezd od narodenia pevne verím, že aspoň jednu chuť si splním.. a vychutnám.. do sýta…

 

 

..krásnu chutnú sobotu prajem.. 🙂

Život pod hviezdami

23.08.2012

Bosými nohami hlasno chodím po byte, čo u mňa absolútne nie vo zvyku. Ale dnes od rána porušujem akékoľvek moje zvyky, a vraciam sa do mojich zvyčajných nezvyčajných koľají, krokov, cestičiek. Dlaždice ma príjemne chladia, ale ja tento pocit akosi nevnímam. Nevnímam ani iné pocity, ktoré by mi mali viac dať, ako brať, ale ja akosi nechávam všetko mimo mňa, a dupotajúc [...]

Chaotické

18.08.2012

Je sobota ráno, pre mňa pracovné, ako po niekoľko ostatných týždňov. Čas a dni sa mi zliali do jednej dlhej, veľkej, búrlivej rieky, ktorá popod moje okná uteká, a akosi zabudla, že ja stojím na brehu.. ale to je dobre. Nechcem, aby ma táto rieka vzala so sebou.. ešte nie. 🙂 Moje prežité v ostatných dňoch akosi zapríčinili, že som sa nachádzala v absolútnom stave [...]

Mliečnodráhový splín

09.08.2012

..zaspávala som s hviezdnou oblohou pred očami… už dávno som nevidela tak krásnu Mliečnu dráhu… Veľký voz obkolesený miliónmi, miliardami hviezd, hviezdičiek včera večer akosi zanikol.. Vlastne… od tej noci čo som videla Veľký voz pri Hrone v Rakúsku, asi bude zanikať spomienkami už stále… …nevadí… mám Mliečnu dráhu..ktorej som sa [...]

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

Barka

...o žití, snení, blúdení, trápení, smiechu, radosti, sklamaní, realite, hviezdach...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 14773x
Priemerná čítanosť článkov: 1641x

Autor blogu

Kategórie