Založ si blog

Letná hluchota moja

…hmm.. že aké leto tohto roku…

…mám pocit, že mi chce ubrať z veku, aj keď rodný list je mrcha, nepustí.. ale snaha sa cení.. tak cením si aj ja… A to v podstate len polovica leta za mnou.( A naštartovala som to teda dosť poriadne, čas vyplnený na maximum, každý boží aj ten prostý deň). A hluché dva týždne 🙁 Teda už len jeden.

A mňa ubíja nečinnosť… týždeň som to ako tak vydržala, radšej som bola od rána do večera v práci.. No aj tej mám plné zuby, tej nečinnosti v tej práci.. Chce sa mi žiť. A na dve veci je, že všetci použiteľní na užívanie si sú kdesi kamsi v prdeli, buď že rovno hlavné mesto SR, alebo že hen dovča v Chorvátsku, alebo pre istotu ďaleký východ..

Nie žeby tu u nás boli ľudia nepoužiteľný, to nie.. sú.. len si teraz užívajú kdesi kamsi celkom mimo. A tak nemám s kým ísť na jazz.. lebo tí, čo tu ostali sú síce použiteľní, no na jazz vôbec nie.

Dostala som pred týždňom odkaz, že buď mám štrikovať alebo čítať knihy. Šiša síce som, ale až taká, že v lete štrikovať, to nie. A kniha? Aká? Mám pocit, že do rúk sa mi teraz dostanú len tie nečítateľné pre toto moje obdobie letné. Ani tak, ani tak.Takže znova a zas, vymýšľam „hlúposti“. Ťukám do PC, zabíjam nudu, tvárim sa, že som bohovo oddýchnutá a svieža, aj pri 29,3 stupňoch Celzia. Usmievam sa, som milá, v duchu hesla – dyg aká prítulná..

No v skutočnosti by som niekam šla.. na koncert… do divadla.. do kina.. grilovať si… či len tak večer na prechádzke s Cornéliou rozoberať nesmrteľnosť chrústa s niekým…

(Prídem domov, dávam sprchu, beriem Cornéliu, a kopec nad sídliskom to istí.)

 

Nech vám tento horúci deň rýchlo prejde, a pri jazze si spomeňte na mňa 🙂

 

Život pod hviezdami

23.08.2012

Bosými nohami hlasno chodím po byte, čo u mňa absolútne nie vo zvyku. Ale dnes od rána porušujem akékoľvek moje zvyky, a vraciam sa do mojich zvyčajných nezvyčajných koľají, krokov, cestičiek. Dlaždice ma príjemne chladia, ale ja tento pocit akosi nevnímam. Nevnímam ani iné pocity, ktoré by mi mali viac dať, ako brať, ale ja akosi nechávam všetko mimo mňa, a dupotajúc [...]

Chaotické

18.08.2012

Je sobota ráno, pre mňa pracovné, ako po niekoľko ostatných týždňov. Čas a dni sa mi zliali do jednej dlhej, veľkej, búrlivej rieky, ktorá popod moje okná uteká, a akosi zabudla, že ja stojím na brehu.. ale to je dobre. Nechcem, aby ma táto rieka vzala so sebou.. ešte nie. 🙂 Moje prežité v ostatných dňoch akosi zapríčinili, že som sa nachádzala v absolútnom stave [...]

Mliečnodráhový splín

09.08.2012

..zaspávala som s hviezdnou oblohou pred očami… už dávno som nevidela tak krásnu Mliečnu dráhu… Veľký voz obkolesený miliónmi, miliardami hviezd, hviezdičiek včera večer akosi zanikol.. Vlastne… od tej noci čo som videla Veľký voz pri Hrone v Rakúsku, asi bude zanikať spomienkami už stále… …nevadí… mám Mliečnu dráhu..ktorej som sa [...]

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Takmer 100 dronov a rakiet. Masívny ruský útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 10:02

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Barka

...o žití, snení, blúdení, trápení, smiechu, radosti, sklamaní, realite, hviezdach...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 14745x
Priemerná čítanosť článkov: 1638x

Autor blogu

Kategórie