Založ si blog

Mliečnodráhový splín

..zaspávala som s hviezdnou oblohou pred očami… už dávno som nevidela tak krásnu Mliečnu dráhu… Veľký voz obkolesený miliónmi, miliardami hviezd, hviezdičiek včera večer akosi zanikol.. Vlastne… od tej noci čo som videla Veľký voz pri Hrone v Rakúsku, asi bude zanikať spomienkami už stále…

…nevadí… mám Mliečnu dráhu..ktorej som sa chcela dotknúť.. chcela som ostať tam vonku, pod oblohou, s drkotajúcimi zubami, s akýmsi splínom na duši, a otvoreným srdcom… prejsť po dráhe…a byť konečne nad všetkým… nostalgicky sa usmievať a nemyslieť, necítiť sa s realitou nijak prepojená…

..zaspávala som s nepokojom na duši.. ešte aj Tárajko mal smútok na duši.. a aj keď bol blízko, bol zrazu ďaleko, a ja som nemohla objať…či spraviť levanduľový čaj, pohladiť po tváriť, rozstrapiť vlasy, aj keď to muži nemajú radi, Tárajko by sa len usmial cez smútok v očiach, ťažko si povzdychol, a plesol ma po zadku, že som Provokatérka… Nie som… som len….

..nesnívalo sa mi nič… no tešila som sa už v spánku na ráno…

 

Tieto augustové rána majú jedno čaro… Sú chladné…no nie studené ešte… Už nevidno sparu, ale obrazy prírody a okolia sú čisté.. slnko sa lenivo prediera cez kopce, akoby sa mu už v druhej polovici leta, roka veľmi nechcelo.. nečudujem sa mu… O pol šiestej je mesto plné ľudí, ktorí utekajú do práce, a ja som sa pristihla pri tom, že myslím na jeho smútok… Na to, čo ho asi trápi, a prečo nevidel tie hviezdy, čo som videla včera aj ja.. a asi ma trápi vlastná bezmocnosť.. nemôcť pomôcť, nemôcť byť, nemôcť… jednoducho nemôcť..

 

Mám pocit, akoby včera na tej dráhe Mliečnej niečo zabudlo sa…. niečo pre čo ešte raz musím prísť… Niečo, čo tam akosi takmer stále zabúdam… a prichádzam z potuliek spod oblohy o kúsok chudobnejšie.. niečo vďaka čomu by som už nebola tak stratená, tak vzdialená sama sebe, a iným.. niečo, čo nevie mi dať ani Tárajko… on nemôže.. má vlastný smútok.. 🙁 (Dávam si za úlohu dňa jeho výbuch smiechu, nie že by som bola pyrotechnik, ale… :))

 

….nastupujem do práce… aj keď sa mi nechce… chcela by som cez deň prechádzať sa po dráhe Mliečnej… s pokojom na duši a takým tým možno priblbým, no spokojným úsmevom na perách… a Tárajkovi pošlem foto.. bude rád.. 🙂

 

Krásny mliečnodráhový dník prajem….a nezabudnite potešiť svojim možno priblbým úsmevom niekoho, kto smutný je… aj niekoho cudzieho…. 🙂

Život pod hviezdami

23.08.2012

Bosými nohami hlasno chodím po byte, čo u mňa absolútne nie vo zvyku. Ale dnes od rána porušujem akékoľvek moje zvyky, a vraciam sa do mojich zvyčajných nezvyčajných koľají, krokov, cestičiek. Dlaždice ma príjemne chladia, ale ja tento pocit akosi nevnímam. Nevnímam ani iné pocity, ktoré by mi mali viac dať, ako brať, ale ja akosi nechávam všetko mimo mňa, a dupotajúc [...]

Chaotické

18.08.2012

Je sobota ráno, pre mňa pracovné, ako po niekoľko ostatných týždňov. Čas a dni sa mi zliali do jednej dlhej, veľkej, búrlivej rieky, ktorá popod moje okná uteká, a akosi zabudla, že ja stojím na brehu.. ale to je dobre. Nechcem, aby ma táto rieka vzala so sebou.. ešte nie. 🙂 Moje prežité v ostatných dňoch akosi zapríčinili, že som sa nachádzala v absolútnom stave [...]

Letná hluchota moja

06.08.2012

…hmm.. že aké leto tohto roku… …mám pocit, že mi chce ubrať z veku, aj keď rodný list je mrcha, nepustí.. ale snaha sa cení.. tak cením si aj ja… A to v podstate len polovica leta za mnou.( A naštartovala som to teda dosť poriadne, čas vyplnený na maximum, každý boží aj ten prostý deň). A hluché dva týždne 🙁 Teda už len jeden. A mňa ubíja [...]

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Progresívci sa pre schválené zmeny v RTVS oblečú do čiernej, avizujú protesty. Podľa SaS urobí vláda z RTVS dezinformačné médium

24.04.2024 17:41

Poslankyňa Zora Jaurová povedala, že upravená verzia zákona je rovnakou hrozbou, ako pôvodná verzia.

Fico

Fico chce prešetriť prideľovanie spisov na Najvyššom súde. Prideľujú sa transparentne, kontrola bola arogantná, odpovedá Šikuta

24.04.2024 16:51, aktualizované: 17:25

Podľa šéfa Smeru je podozrivé, že najcitlivejšie veci pripadali senátu 5T sudcu Juraja Klimenta.

Rusko, Ukrajina, vojna, konflikt, Donbas

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20, aktualizované: 18:00

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.

Barka

...o žití, snení, blúdení, trápení, smiechu, radosti, sklamaní, realite, hviezdach...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 14767x
Priemerná čítanosť článkov: 1641x

Autor blogu

Kategórie