Založ si blog

Chaotické

Je sobota ráno, pre mňa pracovné, ako po niekoľko ostatných týždňov. Čas a dni sa mi zliali do jednej dlhej, veľkej, búrlivej rieky, ktorá popod moje okná uteká, a akosi zabudla, že ja stojím na brehu.. ale to je dobre. Nechcem, aby ma táto rieka vzala so sebou.. ešte nie. 🙂

Moje prežité v ostatných dňoch akosi zapríčinili, že som sa nachádzala v absolútnom stave šialenstva, chaosu, paniky, zúfalstva a zlosti. Hnevala som sa hlavne na to, že som svoje pocity nevedela zvládnuť, ovládnuť, potlačiť, otočiť, no a hlavne pochopiť. Pri mojom znamení to nie je síce nič výnimočne, výnimočne som však takou nechcela byť. Odniesol si to hlavne Tárajko, tomu som teda dlžná už dve čokolády. Ale keďže aj on je vzdušné znamenie, isto iste pochopí.. 🙂 A keď nie.. uvidíme.

Ono sa to začalo všetko pred niekoľkými týždňami pri Hrone v Rakúsku.. Veľký voz vtedy zastal predomnou a naložil na mňa kúsok iný náklad.. a neskôr ako ukázal výklad leštičky gulí, mala som minulostný náklad spracovať, a ísť ďalej.. inde.. No so stratami sa ja ťažko vyrovnávam. Nechcem strácať to dobré v živote, nechcem platiť dane, za to pekné… (hm, asi preto platím stále pokuty:))

K leštičke gulí ma vyprovokoval ísť Tárajko… čo asi veľmi dobrý nápad nebol… dostala som šancu, teda karty..ktorým môžem aj nemusím veriť.. no zrazu som si prečítala príbeh o lodičke, ktorá môže zakotviť v správnom, dobrom prístave… a mám z toho neskutočný chaos. Nechcem byť detinská, na to mám už dosť rokov, a veriť výkladom… no už je tu to ALE.. ktoré inokedy milujem, teraz ma rozchaosil celú….

čomu veriť?

Kartám?

Snom?

cigánočke?

Chcem veriť predovšetkým sama sebe.. a chcem mať nádej, že bude dobre.. chcem, aby sa splnili sny.. chcem byť šťastná.. chcem si odpustiť.. a nechcem byť teraz v práci, ale zababušená v perinách ešte sladko spať…a mať pokoj na duši.. a robiť iba to, čo sa sluší…

 

utekám.. do práce..

 

Vám prajem krásnu sobotu, bez chaosu a s úsmevom na perách..

Život pod hviezdami

23.08.2012

Bosými nohami hlasno chodím po byte, čo u mňa absolútne nie vo zvyku. Ale dnes od rána porušujem akékoľvek moje zvyky, a vraciam sa do mojich zvyčajných nezvyčajných koľají, krokov, cestičiek. Dlaždice ma príjemne chladia, ale ja tento pocit akosi nevnímam. Nevnímam ani iné pocity, ktoré by mi mali viac dať, ako brať, ale ja akosi nechávam všetko mimo mňa, a dupotajúc [...]

Mliečnodráhový splín

09.08.2012

..zaspávala som s hviezdnou oblohou pred očami… už dávno som nevidela tak krásnu Mliečnu dráhu… Veľký voz obkolesený miliónmi, miliardami hviezd, hviezdičiek včera večer akosi zanikol.. Vlastne… od tej noci čo som videla Veľký voz pri Hrone v Rakúsku, asi bude zanikať spomienkami už stále… …nevadí… mám Mliečnu dráhu..ktorej som sa [...]

Letná hluchota moja

06.08.2012

…hmm.. že aké leto tohto roku… …mám pocit, že mi chce ubrať z veku, aj keď rodný list je mrcha, nepustí.. ale snaha sa cení.. tak cením si aj ja… A to v podstate len polovica leta za mnou.( A naštartovala som to teda dosť poriadne, čas vyplnený na maximum, každý boží aj ten prostý deň). A hluché dva týždne 🙁 Teda už len jeden. A mňa ubíja [...]

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

Barka

...o žití, snení, blúdení, trápení, smiechu, radosti, sklamaní, realite, hviezdach...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 14763x
Priemerná čítanosť článkov: 1640x

Autor blogu

Kategórie