Založ si blog

Hortenzia


 

Možno sa niekedy stretneme,

hortenzia bude naše znamenie,

pohľady stretnú sa

a rozplačú sa nebesá.

 

Možno však prejdú roky

a my nebudeme počuť vlastné kroky,

a oči ostanú slepé navždy

a slzy utopíme v daždi.

 

Možno na sklonku života,

ja konečne nájdem ťa,

tam kde bol si stále,

v mojom srdci, v mojej hlave.

Život pod hviezdami

23.08.2012

Bosými nohami hlasno chodím po byte, čo u mňa absolútne nie vo zvyku. Ale dnes od rána porušujem akékoľvek moje zvyky, a vraciam sa do mojich zvyčajných nezvyčajných koľají, krokov, cestičiek. Dlaždice ma príjemne chladia, ale ja tento pocit akosi nevnímam. Nevnímam ani iné pocity, ktoré by mi mali viac dať, ako brať, ale ja akosi nechávam všetko mimo mňa, a dupotajúc [...]

Chaotické

18.08.2012

Je sobota ráno, pre mňa pracovné, ako po niekoľko ostatných týždňov. Čas a dni sa mi zliali do jednej dlhej, veľkej, búrlivej rieky, ktorá popod moje okná uteká, a akosi zabudla, že ja stojím na brehu.. ale to je dobre. Nechcem, aby ma táto rieka vzala so sebou.. ešte nie. 🙂 Moje prežité v ostatných dňoch akosi zapríčinili, že som sa nachádzala v absolútnom stave [...]

Mliečnodráhový splín

09.08.2012

..zaspávala som s hviezdnou oblohou pred očami… už dávno som nevidela tak krásnu Mliečnu dráhu… Veľký voz obkolesený miliónmi, miliardami hviezd, hviezdičiek včera večer akosi zanikol.. Vlastne… od tej noci čo som videla Veľký voz pri Hrone v Rakúsku, asi bude zanikať spomienkami už stále… …nevadí… mám Mliečnu dráhu..ktorej som sa [...]

stíhačka F-16

ONLINE: Bývalí piloti: Ukrajina bude pre lietadlá F-16 najnebezpečnejším bojiskom

29.04.2024 06:25

Obloha nad Ukrajinou bude najnebezpečnejším miestom, kde lietadlá F-16 vo svojej histórii operovali, uviedli bývalí americkí piloti pre Business Insider.

rafah, stanový tábor, pásmo gazy

Palestínčania hlásia mŕtvych po izraelských úderoch v Rafahu a na severe Gazy

29.04.2024 06:11, aktualizované: 06:50

Izraelské útoky na domy v Rafahu a v Pásme Gazy zabili viacerých Palestínčanov a mnohých zranili, uvádzajú miestne zdroje.

pellegrini, vila na slavíne

Prezidentské bývanie sa hľadá desaťročia, Pellegrini dedí veľký hriech svojich predchodcov. Čo hovorí úrad a analytik?

29.04.2024 06:00

Bezpečnostný analytik aj Úrad na ochranu ústavných činiteľov uviedli, že vlastné bývanie je potrebné aj kvôli incidentom. Je otázne, či sa budúci prezident Peter Pellegrini bude touto dilemou zaoberať.

Ukrajina, Bohdana

Expert z Ukrajiny: Rozhodujeme sa, či zachránime mestá alebo vojakov

29.04.2024 06:00

Myšlienka predčasných rokovaní o mieri na Ukrajine nie je veľmi populárna, hoci stále viac ľudí v politickom vedení štátu aj vo verejnosti nad ňou uvažuje.

Barka

...o žití, snení, blúdení, trápení, smiechu, radosti, sklamaní, realite, hviezdach...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 14787x
Priemerná čítanosť článkov: 1643x

Autor blogu

Kategórie